Friday 6 May 2011

SHOOT PADA HARI ANUGERAH CEMERLANG....

shoot bukan bermaksud menembak org ....tpi shoot gbr untuk dokumentasi sekolah,,pada pukul 7 lebih....aku dh sampai kat skolah..then makan n lepak ngan nisha,yang,khai semua...lepas tuh aku g jumpa cikgu mustapha .....untuk bincang tempat2 tetap kitorg...bukan sorg jew yang tangkap,,,samantha ngan murni pown ada msew tuh,,,dorg tangkap org ambik hadiah..sijil semua...aku pulak ditugaskan untuk buat cerita....dari sebelum,semasa,dan selepas majlis berlansung...aku berjalan dari satu ke satu tempat tangkap gbr....dari gbr main kompang ngan bunga mangga,,,ke barisan persatuan yang lain yang tgh berbaris panjang untuk tabik hormat kat datin yang akan dtg nnti dengan sister enda ryan....gua pown dengan tugas gua,mcm paparazzi tagkap gbr2 semua...dari situ gak,,,cikgu ajar mcm mnew nak shoot dengan lebih baik.....berpeluh sakan hari niew....semuanya sebab kejar kemari tgkp gbr dari setiap angle yang berbeza.....walaupon penat,gua enjoy semua persembahan ;)....xdew la borink dok umah jew....fullstop

No comments:

Post a Comment