Friday 6 May 2011

G PWTC NGAN TEMANKU...

untuk melepaskan gian ngan novel cinta niew.....aku,nad,n fatin lepas skolah terus g pwtc dengan menaiki kereta api di rumah aku tuh...msew kami pegi sna...xramai yang ada,maklumlah hari jumaat kan lelaki semua sedang menunaikan bersujud kepada yang maha esa msew yang mmg wajib bagi seorg lelaki yang dh baligh...kami pown ambik masa untuk bersiar2 satu pwtc,,dari satu tempat novel then ke tempat novel yang lain....banyak nad ngan fatin borong...mmg borong sakan la dorg niew...gua yang xmampu beli banyak untuk save duit simpanan...just beli buku tajuknya GELAK TERGOLEK...buku niew dh lmew nak baca,tpi xjumpa kat kedai buku lain heheh...so lepas borg jenjalan....gua pulak lepaskan gian ngan majalah ujang kat stu...dapat beg ngan majalah percuma....tpi knew bayarlah pengerasnya....ala rm5 jew....ok la tuh..nak beli banyak sbenarnya sebab murah sgt...tpi malasnya...sebab msew tuh la gua sebenarnya dh berpecah ngan nad n fatin....gua relax n cari dorg smpai dpt..nsib baikla jumpa...kalau xharu jadinya....then kitaorg lepas tuh terus balik...then dalam pertengahan jalan lak....kitaorg ambik keputusan nak berpecah..nad n fatin nak balik skali ngan lrt....tpi aku terus la naik train jew...sebab senang nnti ...then pikir punya pikir kitaorg pown balik skali naik kreta api....xkan kapal selam pulak an???sebab dorg xsanggup tinggalkan aku yang sememangnya kecik dari dorg berpisah...yela mnew xya....g sesma...balik berpecah lak...terima kasih la kat korg....syunk korg lebih la...terbaik ;) itu la critew yew,,,,,kejadian kat pwtc ariew jumaat lepas ;)

No comments:

Post a Comment