Tuesday 10 May 2011

APEW R NASIB AKU ARIEW NIEW....

pepagi ....aku tgk semua org mcm buat2 muka....apsal yew???....aku xnak bagitau spew la an...spew yang makan cili die yang tersa pedas...aku dtg buat hal sendiri,,,kekedg terasa r gak hati aku ,mcm org nak lepaskan amarah dorg kat aku jew...ingat aku niew apew tunggul!! kayu!!...nak marah2.huh malas nak panjangkan critew hari niew mmg mood gua mmg xbaik lepas apew yang terjadi....lepas rehat gua diam malas nak bercerita,nnti aku critew xkan ada sesapew nak dgr pown....critew aku critew bodoh hahaha....nak dipendekkan lagi msew bm,gua jawab r soalan dalam paper ariew tuh,,,gua jawab la sebab dh tau,then gua xtau lak gua knew marah habis ariew niew...haru jew ....then gua ambik keputusan xnak jawap dh lepas tuh,,,takut lak knew marah lagi,,,gua diam jela hilang mood nak blajar dh....mmg korg yang baca xrsew papew...tpi aku yang knew mmg berbahang dan pedas telinga aku knew....mmg r knew sbr,n telan jew apew yang aku rsew....tpi gua mmg tersa hari ..nak nanges pown ada time tuh,tpi gua kuatkan hati kuatkan iman...xnak nanges,gua pendam sampai balik umah...gua cuba senyum n gua cuba tdow lepas tuh untuk hilangkan semua peristiwa niew...dan mulai hari niew...gua xkan buat hal lagi yang sama dan yang paling bodoh pernah aku buat...dan jikalau ada salah dan silap maafkan aku....sbelum aku masih bernafas,dan sebelum aku pergi ke alam yang fana...

No comments:

Post a Comment