Saturday 7 May 2011

BUNGA ROS DAN COKLAT

bunga ros..ngan coklat. tula hadiah yang paling aku skew bila berkasih ngan seseorg,,,bukan pegang tangan,mahupun ciuman dari kekasih yang aku pinta..kerna semua tuh akan membuatkan aku leka shaja.....


aku suka pada bunga ros,kerna warnannya yang merah serta bermakna cinta berputik dengan mekar seperti bunga tuh ...dan harumnya cinta mcm bunga tuh jugak....agak sukar rsewnyew nak dapatkan bunga dari kkasih msew zaman sekrg niew,,,,sebab bagi mereka semuanya xpenting,,,yang penting hanyalah dengan bawa mereka makan2 n tgk wayang shaja pada waktu niew mmg popular....bagi pasangan kekasih...
aku pula lebih skew melepak dan beronda dengan kekasih jika aku berkesempatan melakukannya,,,kerna ia dapat menenangkan jiwaku....serta jika kesmpatan ingin skali aku mendapat bunga ros itu...


coklat....manisan kegemaranku,xkesahlah,coklat dengan strobery ke,,coklat ngan biskut kew..yang penting mesti ada coklat....sebab org kata kalau makan coklat niew leh buat org gembira dan kekedg makan tu jugak leh gemuxkan badan wakakka XD....heheh 
ahh xkesahlah ,,yang penting gua skew...


coklat n bunga ros...niew la tajuk untuk hari niew...best kalau dapat 2 bende niew...bagi korg yang baca mmg mcm biasa....tpi ada aku kesah??? hahah 

No comments:

Post a Comment