Friday 6 May 2011

KEJUJURANMU....

kusangka setelah setahun berlalu....setelah lama kau tidak menghubungiku...kusangka juga kau telah berubah hati....tetapi dengan apa yang kulihat pada dirimu...kau tidak pernah berbohong denganku.....mahu percaya atau tidak...kujujuranmu telah menyentuh hatiku....

kulihat bertapa ikhlasnya kau mencintaiku....meskipun jauh dimata...kau tetap menghubungiku meskipun kau sibuk dan meskipun kau menghubungiku sekali skala....
pernah skali aku menyatakan ingin memutuskan shaja hubungan ini...tetapi kau tidak merelakannya kerna kau menyayangiku sepenuh jiwa dan ragamu...maafkan aku,sebenarnya aku ingin mengujimu syunk...aku tidak akn pernah meninggalkanmu...aku ingin melihat sejauh mana kesetiaanmu padaku yang mempunyai kekurangan diri....

syunk...cintaku dan engkau tidaklah sehebat cinta laila serta majnun....aku hanya insan biasa yang merasai kasih sayang,serta kebahgiaan didunia ini.....ku tidak ingin meminta hartamu,,kerna hartamu bukan penting bagiku dikala ini.....ckuplah dengan keropok lekor dan pisang goreng yang kau berikan padaku dulu tanda permulaan kasih ini....

izzat <3

No comments:

Post a Comment