Monday 9 May 2011

G HOSPITAL ARIEW NIEW....

ariew niew adew temujanji ngan doktor kat hospital universiti malaya.....terpaksalah xdtg skolah ariew niew....kalau xdtg kang ktew lak yang disalahkan pulak en....papew pown sebelum g.. makan nestum secawan....then bertolak kesana....tpi bukan terus g jumpa doktor,tpi knew ambik nombor n tggu dulu ambik giliran..almaklumlah ambik tempat xberbayar,mestilah ramai org.....bosan punya bosan menunggu....gua jenjalan kesana kemari...hadui lambatnya lah doktor mengubat org....then aku pown ajak lew...mak aku g secret recipe kat bawah nun....makan mcm xsakit jew...mmg la xsakit,buat appointment jew nak check bengkak ariew tuh dh ok ke tidak...knew la tanya yang pakar...makan kek coklat ngan cappucino mmg best.....dh kenyang terus g tempat tdi...tggu lagi...arghh mengantuk tidow la kejap kat kerusi yang ada.....mnew la nombor aku niew xnaik-naik pown lagi.....then akhirnya naik la jugak nombor....dh brapew jam tggu baru ada!! naik geram aku ...then doktor pown check la kat tempat yang knew bengkak tuh.....dh ok...n doktor ckp xpyh knew operation dh....fuuhhh selamat ....aku xnak adew parut luka kat mna2 pown.....then lepas ucap trima kasih..aku pown balik naik teksi....


yang paling aku xskew blew g hospital knew tggu ...tguu...dan tggu sampai nombor naik....itulah perkara yang paling aku benci skali.....fullstop

No comments:

Post a Comment